maandag 16 mei 2011

Ik zoek: 2dehandskleding

Heb jij in uw kast al jaren kwalitatieve vintage hangen, leuk cocktailjurken, vestjes, handtassen maar je wilt het niet zomaar in groothandel gaan afgeven dan ben ik misschien wel de persoon die de kleding gaat soigneren.Ik wil met tijd een kleine website opbouwen met het aanbieden van mooie vintage,kwaliteit maar toch betaalbare. Vintage is een passie en hobby en misschien met u hulp kan ik de kleding weer doen herleven. Stuur mij een mailtje, dan is uw kast mss binnen kortste keren uitgeruimd. Wij betalen in groothandel meestal vanaf 1 euro per stuk, hangt er allemaal vanaf. Natuurlijk free depot, dat is een feest !*Vintage is een benaming, die staat voor een nieuwe interesse voor oude kleding, schoeisel en accessoires. Meestal gaat het om designer kleding of handgemaakte kledingstukken die typisch zijn voor een bepaalde tijdsgeest en die een zekere stilistische waarde hebben.
meer info


Geen opmerkingen: